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2018 Acura TLX SH-AWD, V6 3.5L, TECH ...

2018 Acura TLX SH-AWD, V6 3.5L, TECH PACKAGE, CUIR, TOIT+

Technical Data

  • Price: $24,987
  • Make: Acura
  • Model: TLX SH-AWD, V6 3.5L, TECH PACKAGE, CUIR, TOIT+
  • Year: 2018
  • Mileage: 78,581 km
  • Transmission: automatic
  • Drive Type: awd
  • Vehicle Passengers: 5
  • Doors: 4
  • Ext. Color: silver
  • Int. Color: black
  • Engine: 6 cylinders
  • Fuel Type: unleaded
  • Stock no.: 24247A
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Description:

2018 ACURA TLX SH-AWD, V6 3.5L, TECH PACKAGE, CUIR, TOIT+ SH-AWD V6 3.5L TECH PACKAGE TOIT OUVRANTCUIR A/C GROUPE ÉLECTRIQUE SIEGES CHAUFFANTS MAGS JAMAIS ACCIDENTÉ INSPECTÉS EN 120 POINTS ACURA TLX 2018 INFO PAR TEXTO 450-987-1196 * Tous nos véhicules sont inspectés en 120 points et les réparations nécessaires ont été effectuées. -Rapport dhistorique Carfax pour chaque véhicules ! Chez Hyundai Blainville nous investissons dans nos véhicules doccasion. Nous effectuons toutes les réparations nécessaires pour que votre prochain véhicule soit presque neuf. Avec la Promesse-H de Hyundai vous serez assuré sachant que votre véhicule a fait lobjet dun service supérieur et dune méticuleuse at tention aux détails. Il faut quil soit à la hauteur du programme de certification Promesse H de Hyundai et bien entendu également à la hauteur de vos attentes. Nous sommes au sommet du classement dans le nombre de véhicules que nous certifions Promesse-H chez Hyundai.Nous sommes situés à proximité de MontréalLavalRive-NordRive-SudlEstrie et les LaurentidesNous avons de toutes marques et de tout les modèles dans notre inventaire berline hatchbackV.U.S.tout-terrainà hayon camion sedan S.U.V.AWD 4x4.

Equipment:

Cruise control, Power steering, Power windows, Remote starter, Stability control, Intermittent wipers, Sunroof, AM/FM stereo, Satellite radio, Reverse camera, Onboard computer, Keyless entry, Auto-on headlights, Audio steering controls

NewsAcura News
Acura TLX Sedan Boosting Image
Acura is looking for an image makeover, and the brand is counting on it's new TLX sedan to lead the way. The new TLX sedan is pulling double duty and replacing both the TSX and the TL in the brand's line-up. The company is loosening the purse strings on the new car's budget, with a broad marketing campaign across TV, sports, and online media included a Facebook campaign expected to reach every single Facebook user. Acura is hoping that such wide exposure will help revive the brand's stale image. Acura's brand manager Mike Accavitti said: "It’s not like we have a bad reputation that we need to overcome," he said. "It’s just we have a nondescript reputation."Acura has never spent so much as they have planned for the TLX's ad campaign, not even on last year's launch of the redesigned MDX, the company's top selling car. "TLX is a brand-new nameplate," said Accavitti. "We have to tell consumers what a TLX is, and we have to spend more." More

Source: 
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